Flyttefirma Horsens

Lokal flytning til og fra Horsens

Leder du efter et flyttefirma der flytter til og fra Horsens? Så vil du ikke fortryde, at du er havnet her på siden! Flytnemt er nemlig et kompetent flyttefirma med stor erfaring indenfor flytning for både private og erhverv. 

  • Vi passer godt på dine ejendele og dit hjem
  • Du skal have en god oplevelse og bliver mødt med smil
  • Vi kommer til tiden og holder vores aftaler

Vi flytter professionelt i Horsens med fokus på god service

Vi er et moderne og tidssvarende flyttefirma, der flytter nemt og sikkert i Horsens. Vores fokus er altid rettet med at service, kvalitet og tryghed går op i en højere enhed. Hos os handler en flytning ikke blot om at komme fra A-Z, men også om at give dig overblikket, så du på den måde slipper for overraskelser undervejs.

Hvorfor vælge FlytNEMT?

  • Problemfri flytning: Vi tager os af alt det praktiske, så du kan slappe af og fokusere på det vigtige.
  • Omsorgsfuld service: Vi behandler dine ejendele med stor omhu og sørger for, at de ankommer frem i god stand.
  • Erfarne flyttemænd: Vores team af erfarne flyttemænd er stærke, pålidelige og yder en professionel service.
  • Konkurrencedygtige priser: Vi tilbyder skræddersyede løsninger til enhver budget.
  • Bredt udvalg af services: Vi tilbyder alt fra pakning og flytning til opbevaring og rengøring.
Vi er et professionelt flyttefirma, der kan håndtere alle former for flytninger i Horsens, herunder også flytning af tungere ejendele såsom klaverer, flygler, pengeskabe osv.

Vi giver dig en fair pris på din flytning

Hos Flytnemt.dk går vi meget op i at give en personlig og nærværende flytteservice, derfor fastlægger vi også prisen med udgangspunkt i præcis din flytning – alle flytninger er forskellige, og hvorfor skal du betale for services eller tid, som du ikke bruger.

Vi sørger altid for at give dig et overskueligt tilbud, hvor alle priser er opgivne.

Skal vi give dig et uforpligtende tilbud? Så er du velkommen til at ringe til os på +45 4251 7•9•13 eller at skrive til os via vores kontaktformular.

Priser

Få en god pris uden startgebyr eller kilometertæller

Vi har gjort vores priser nemme og overskuelige for dig, så du på forhånd ved, hvad det kommer til at koste. Uanset hvilken løsning du vælger, så følger den samme gode service altid med.

Vi hjælper dig hjertens gerne med at vurderer omfanget af flytteopgaven og til at vælge det tilbud, som passer bedst til dit behov. Se prisen for vores pakketilbud nedenfor eller kontakt os her.

25 m3 flyttebil | 2 flyttemænd | 999 kr pr. time - inkl. moms
  • God til studieboliger
  • Perfekt til 1-2 værelses lejligheder
  • Privatflytning af mindre lejligheder op til ca. 70 m2 eller flytninger med kort distance mellem adresserne
  • Egner sig bedst til mindre transportopgaver
  • Elevatorer ved begge adr. eller kun lave etager
  • Intet starttillæg
  • Ingen kilometertæller
25 m3 flyttebil | 3 flyttemænd | 1450 kr pr. time - inkl. moms
  • Privatflytning af lejlighed og hus op til ca. 80-95 m2
  • Lejlighed på 3. sal og opefter (flyttemændene deler trappen op)
  • Lejlighed med kælderrum/loftrum
  • Brug for lift op til 750 kg
  • Intet starttillæg
  • Ingen kilometertæller

Bedst til prisen til mindre lejligheder og huse med flere etager. 

40 m3 flyttebil | 2 flyttemænd | 1300 kr pr. time - inkl. moms
  • Privatflytning ved hovedsageligt større møbler
  • Hus/lejlighed på 80-100 m2
  • Flytning over længere distance eller til udlandet
  • Perfekt til tunge genstande på op til 1.8 kg tons
  • Intet starttillæg
  • Ingen kilometertæller

OBS! Ikke altid optimal til centralt beliggende lejligheder.
OBS! Er der flere etager ved flytningen, kan det klart anbefales at vælge pakken med 3 flyttefolk.

40 m3 flyttebil | 3 flyttemænd | 1700 kr pr. time - inkl. moms
  • Privatflytning ved 100 m2 eller mere (afhængigt af bohave)
  • Privatflytning fra/til etager fra 3. sal og op (flyttefolkene deler trapperne op)
  • Meget tungt gods
  • Intet starttillæg
  • Ingen kilometertæller
1 ekstra flyttemand 400 kr. pr. time inkl. moms.
  • Uanset hvilken af de ovenstående pakker du har brug for, kan du få en ekstra flyttemand med for kun 400 kr pr påbegyndt time.

Landsdækkende flytteservice

Vi klarer alle flytteopgaver i Danmark, udover flytninger tilbyder vi også at løse handyman opgaver, rengøring, special transporter af f.eks. klaver og meget mere.

Beskriv din opgave

Klar til et godt tilbud?

​Kontakt os gerne med jeres ønsker og behov, så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Vores kunder siger Fremragende Vi lever af glade og tilfredse kunder.

Priser på flytning

Nedpakning

Du kan selv nedpakke, ellers kan vi nedpakke det hele/delvis for dig. Vi har alle de rette flyttekasser og nedpakningsmaterialer, som skal benyttes til opgaven.

Fra KUN 999,-
inkl. moms

Fast pris

Pakning af inventaret i flyttebilen. Transport af inventaret til din nye adresse, hvor det vil placeres i din nye bolig efter dine anvisninger.

Kontakt for pris.

Timepris

Udflyd vores formular for at få et uforpligtende tilbud ud fra estimeret timepris. Vi tilbyder både fast pris og timepris. Du kan også læse mere om vores priser her.

Fra KUN 400,-
pr. mand pr. time inkl. moms

Står du overfor en større kompliceret flytning?

Vi har mange års erfaring med store erhvervs flytninger, hvor vi har stået for planlægningen af hele opgaven. Så ring eller skriv hvis vi også skal hjælpe dig.

Hjælp til forfaldende arbejde eller rengøring?

Vidste du at vi også tilbyder at løse handyman opgaver, og rengøringshjælp. Ring til Flytnemt eller skriv til os for at høre nærmere.

Vi tager os af stort set hver en type flytning

Professionelt flyttefirma

Fra Middelfart og Kolding flytter vi i hele Danmark og vi er din garanti for en god og sikker flytning, og til den helt rigtige pris. Om det er privat eller erhverv, så kontakt os i dag og få et godt tilbud.

Ofte stillede spørgsmål

Her kan du læse lidt svar på de spørgsmål vores kunder oftes spørger os om inden vi skal flytte for dem.
Hvad med flyttekasser?
Vi tilbyder gratis udlån af flytterkasser til vores kunder.
Nedpakning og opbevaring?
Vi kan også tilbyde at stå for nedpakning og udpakning af jeres flytning. Vi kan også opbevare jeres ting i en periode, hvis der er brug for dette.
Flytning af virksomheder til nyt domicil?
Som flyttefirma i Middelfart ved vi også, hvor vigtigt det er, at din virksomhed fortsætter med at køre effektivt, selvom du flytter lokaler. Vi følger opgaven helt fra start, planlægger alt logistik og udleverer en nøje flytteplan, så du ikke er i tvivl om skridtene i processen. Herudover tilbyder vi også flytning til udlandet for både privat og erhverv, som du kan læse mere om her.

3 grunde til at vælge os

Dette er vores garanti til dig.

Ordentlighed

Vi står inde for vores arbejde hver gang vi udfører en opgave, uanset om opgaven er stor eller lille.

Service med hjertet

Vi har en stab af dygtige og stabile flyttemænd, der altid står klar til at yde vores bedste.

Respekt for aftaler

For os er det en mærkesag, at vi holder hvad vi lover, og at vi kommer til aftalt tid.